
KATEGORIA:
Kursy ogólne
Planowanie działań promocyjnych w placówce oświatowej
Dostęp do kursu: 180 dni dostępu
Przegląd Kursu
Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z podstawami marketingu i promocji. Słuchacze dowiedzą się jakie znaczenie ma promocja placówki oświatowej we współczesnym świecie, kim są odbiorcy usług świadczących przez szkołę i przedszkole oraz co daje współpraca ze środowiskiem lokalnym. Treści kursu kładą nacisk na budowanie marki szkoły oraz pozytywnych relacji w środowisku lokalnym.
Program szkolenia:
- Marketing, promocja i reklama
- Narzędzia oddziaływania na klienta
– marketing-mix - Klienci szkoły
- Planowanie działań promocyjnych
- Rodzaje planów
- Analiza sytuacji
- Marketing w szkole
- Zasady promocji szkoły
- Działania promocyjne bezpośrednie
- Działania promocyjne pośrednie
Kurs e-learningowy odpowiada 16 godzinom szkolenia stacjonarnego